CafeMom Tickers
Daisypath Anniversary tickers

30 Disember 2010

Terima Kasih Malaysia

 walawei..sana sinun org dok bergosip pasal bola..
yg dulu dok kutuk2 team m'sia pun...
sekarang dah senyum2 kambing kata dah kembali menyokong...
huh...poyo..dah menang baru nak sokong..///
macam resmi lalang tul...
hehhe...aku tgk sensorg jerk kat umah sbb
en,suami adalah keje petang...
kedai2 makan area umah haku ni dah penuh dah...
baguih la penyokong mcm ni kan...

jgn bila kalah x mau sokong...
harap skuad m'sia ni akan maju lagi utk
tahun depan....

thanks jugak tuk kerajaan m'sia sbb bagi coti umum..
tp opis haku adalah x cuti...sbb nak packing barang mau pindah sudah...
harap2 boleh dpt coti ari senin.....pinggang mcm sudah
bagi isyarat mau sengal2..kepala lutut pun sudah
sakit lorrrr...terkejut semua urat2 haku...dah lama x keje berat
mcm kuli batak kata kak yati..hahahhha

Anniversary Ke-6

carian google

25hb aritu adalah hari Christmas..
dan juga adalah ulangtahun perkahwinan kami yg ke 6...
fuhhh...cepatnyer masa berlalu..
dah 6 tahun bersama en.suami...
tahun ni kami x berkesempatan nak rancang utk
bercuti kemana setelah bermacam2 dugaan tiba...

last sekali en.suami buat kejutan dgn
belanja wife dia ni g tgk boleh piala AFF kat 
stadium bukit jalil...

tp dari semi-final lawan vietnam lagi haku dok meroyan
ajak dia g tgk...tp x dapt2..
lagipun lama dah x g tgk live kat stadium...
kitaorg masuk lepas maghrib...pergh...sudah full..cari punya cari dpt seat
belakang gol..jadi la..janji dpt duduk..
best gila masa nyanyi lagu negaraku tuh..
rasa macam dah lama x nyanyi lagu tuh..
meremang2 bulu roma ahkak....hahahha
tp mmg bergema la stadium tuh

tp bak kata en.suami sbb gol yg banyak tu la
buat dia lagi suka tgk live tuh...
ok gak la cara skuad m'sia tuh main...

thanks en.suami ...lenkali pegi lagi erk..

20 Disember 2010

KISAH TREN 1

sejak 2 menjak pergi keje balik keje naik tren ni...
macam2 gelagat n perangai org haku jumpa..
banyak yg nak share kat sini pasal naik tren ni..
(ayat mcm budak nak buat karangan sewaktu coti sekolah jerk)

pagi tadi terpaksa naik tren dari hentian KL Sentral..
ni nak tunjuk bukan pasal gelagat org...
ni pasal haku dpt sample cookies dr Hotel Istana..
ini lah salah satu xtiviti yg haku suka time naik tren..
mcm2 sample dpt..dari shampoo...
minyak wangi...makanan jgn ckp la..

mungkin time ni Hotel Istana ada buat promosi kot

wokey tuh ajer nak citer...
d lain siaran kita citer pasal gelagat org dlm tren ok...

note: bak kata PM=Najib....org m'sia kita bangga bila naik trem kat luar negara..tp bila naik tren kat M'sia        ibarat ada kasta...antara 2 darjat...opps saya x kata ...dia yg kata...

17 Disember 2010

kembali kepada kehidupan harian...
terpaksa sibukkan diri....gembirakan hati
kalau tidak mesti terkenangkan arwah...

haritu..lepas keje jalan2 ngan opismate
kat wangsa walk...boleh tahan jugak la
suasananyer...

sambil mencari kedai giffy ni..
best masuk kedai giffy ni..walau pun kecik..
sbb kalau dah suka barang2 dagangannyer tentu la sonok
duk dlm kedai tuh...

haku rembat butang abjad ni...
menarik la jugak...


note : sila abaikan buku tuh..giffy x jual buku tuh..buku tu beli kek kodai buku la...



13 Disember 2010

berat mata memandang berat lagi bahu ABAH memikulnya...:(

tanggal 4hb disember...adik bongsu pulak telah
pergi meninggalkan kami...
besar sungguh dugaan yang Maha Esa bg
buat kami sekeluarga...
x dpt nak gambarkan kesayuan hati ni...tp kami kene kuat sbb
abah perlukan kekuatan dari kami...
kami tahu dia sedey teramat sgt...cuma dia sorok...
dulu jarang sekali ...malah x penah nampak abah mengalirkan air mata lelakinya..
sekarang selalu sgt air matanya mengalir..
kami tahu dia berpura2 tabah...
(arwah adik ketika ziarah kubur arwah mak)


adik pergi sbb xcident...pagi tuh...
arwah mak baru 49 hari meninggalkan kami..kini dia pulak mngikut..
tahu lah kami...arwah mak mmg syangkan kamoo...
hari tu kamoo menyiram air tahlil bersama kami atas pusara mak..
kini pusara kamoo kami sirami pula..
subhanallah...sampai hari ni..aku x dpt lupakan
kamoo..wahai adik...
kamoo kata...kamoo tunggu haku balik...
tp bila haku sampai jenazah kamoo
yg myambut aku...
kami semua akan merindui kamoo bersama arwah mak...
kami akan sentiasa mendoakan kamo sejahtera di sana...
panjang umur tunggu kami yer...
al-fatihah....

20 November 2010

Orde yg lama terbantut.....:P


punyer la lama c AZAH
ni order simple tote bag ni..baru hari ni haku dapat siapkan..
dia nak yg kosong jer sbb dia ni budak yg amat2
kretip..sbb dia nak conteng bag ni ikut suka hati dia..hehehheh


harap dia suka hasil kerjatangan haku ni..
bley order borong,,,bley ada harga rundingan

ni antara hasil keje tangan dia yg superb kretip
nak tau lebih lanjut g la blog dia

sapa ada yg berminat nak oder tote bag simple mcm tu?

bleh email haku

tunteja7630@yahoo.com





Buku Lagi....:)

smlm balik keje cadang nak g kedai GIFFY
kat wangsa walk ngan budak sakura
ni...x jadi..so pikir2 balik umah x dak sapa..en.soami balik keje
lewat lg...so singgah la kedai buku..
bila dah sampai kedai buku biaso la..
nak mmboli yo la..
dok sanun sampai lupa hari dah golap...
belek2 amik..belek2 amik..
dah lamo baru teringat duit dlm poket x banyak..
so bnyk buku yg letak balik...amik duo biji ni yo..
2 biji ni pun dah makan duit belanja haku
tuk seminggu lobih
sonyum meleret la haku..bukan hapa
ni 1st time jumpo buku buat wallet gini..kalau tak
dok tanyo org lain mano dapat boli buku2 gitu..
haramm..x ada yg nak kasitau betul2..yer la..
x semua org suka share apa yg kita adakan..
lalala...hati berbunga2..
nak buat tah bilo..dok kumpul yo..
nak cuba gak hujung minggu ni

ada yg berminat nak memiliki buku inikah?