28 Jun 2011

Rindu Bertandang Lagi....

hye semua...
sori sbb x dpt nak update kraft skrg
mmg x dpt buat lagi sbb bz benda lain

last week dpt balik sitiawan lagi..
sbb ada kenduri anak sepupu kawen
kat sri iskandar...d bote wehh..

ater nyer umah sepupu kenduri
harus makan banyak..keh keh..
sedap lak tu..apa lagi lantak semahunya..


(en.suami d pusara MIL nya)

alhamdulillah gak dpt balik..
dpt ziarah pusara arwah mak n adik
 pergh cepat sungguh rumput naik
baru 2 minggu sudah balik dah terangkan..

ermm teringat bulan 7 tahun lepas..masa tu
arwah mak n adik masih ada..
bila dkt2 nak poser ni biasanya ada gotong royong
org kg bersihkan kawasan kubur...arwah adik mesti join..
makna nya tahun lepas tahun terakhir dia tolong
dan dgn kuasa Allah tahun ni kawan2 dia plak
tolong bersih kan kubur dia...huhhh..sedey..

andainya dia tahu tahun lepas tu tahun yg terakhir dia
dpt tolong bersihkan kawasan kubur.....apa ada dlm hati dia...
wallahualam..




23 Jun 2011

Tak dapat nak update..

hurmm x dpt nak update apa pun..sbb sibuk kemas rumah. t'paksa pindah ke rumah mertua..huhuhu..bunyi serumah ngan mertua ni buat bulu roma haku yg lebat ni meremang jer..keh keh

Sbb utama pindah adalah bapa mertua uzur...uzur x uzur la cuma en.suami adalah anak emas dia...x per la..haku cuba bekorban..kalau ikutkan cerita2 yg d dgr mmg buat kita rasa ngeri..tp nak cuba gak...

Harap2 semuanya indah seperti yg d khabarkan...

P/s: tempahan bears stop seketika..apa2 email masih d layan..
Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone