26 Ogos 2011

selamat hari raya utk kamoo semua...


dgn tulus ikhlas...

maaf zahir dan batin

semoga bergembira dgn sanak saudara
jgn di lupa yg telah tiada....


semoga bertemu di tahun hadapan...insya-ALLAH

assalamualaikum...
hari ini dah hari ke-26 puasa
sedar x sedar jer masa berlalu...

s emoga kita masih benafas
utk kembali menyambut bulan RAMADHAN
yg begitu mulia ni..

semoga amalan2 tahun ni di terima-NYA
amin....



19 Ogos 2011

pertengahan Ramadhan yg sayuuuuu.....



(kenangan basikal arwah mak..daun kunyit tanaman mak..dan daun pandan yg sekarang ku taburi di puasa dia setiap kali dpat balik menziarahi)


syukur....ramadhan kali haku masih bernyawa....
pertengahan ramadhan ni baru haku ada kekuatan nak 
update blog..sbb sebolehnya x mau bersedey sgt. dgn 
ketiadaan arwah mak n adik......tp nak buat mcmana...mesti la teringatkan...

nak2 plak radio2 dah siarkan lagu2 raya..
dulu kat opis mesti tertunggu2 lagu raya..kali ni rasa mcm
nak tutup n x mau dgr.....sayuuuuuuuu....

begitu juga time 'mother's day'
1 pun aku x buat entri pasal mother's day..tv pun aku x mau tgk
iyer lah..mesti ada iklan sempena mother's day...

agaknya ni lah rasa org yg dah x dak ibu n ayah dulukan
tatkala aku masih ada mereka...
pada korang yg masih ada ibu n ayah...
selalulah jenguk n berbual....








2 Ogos 2011

tidak amik tempahan ini tahun...

Salam ramadhan utk semua...

Saya nak mintak maaf banyak2 sbb x dpt nak amik tempahan sulam manik tahun ni..atas sbb tertentu...

Pada pelanggan yg istimewa pun saya x amik..sori erk semua..tempahan gelang n brooch pun tgk permintaan..

Sekian terima kasih panjang umur tempah la utk ramadhan tahun seterusnya..

Semoga ramadhan kali ini membawa seribu rahmat buat anda semua...
Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone