20 Disember 2012

tote beg kosong..kosong...

assalammualaikum semua..

hari ni dpt ruang sikit nak ber'blog' semula..
ni hasil rempitan hujung minggu hari tu..
rasa mcm dah lama x panas kan mesin jahit tuh..

mesti dia pun terkejut tetiba jer tuan dia yg super "M" ni
bawak dia keluar dari kotak hahahha..


 sebenar nya haritu ada seseorg oder 4 tote beg kosong jer..
sepatotnya guna heavy cotton..tp x dak stok plak
rembat jer kain canvas ni..

 rasa ketebalan sama sahaja..cuma ada bintik2 sikit kain nya..
tapi bila siap beg jadi kemas jer..
ni kain lapik dalam beg tersebut..

order 4 tote beg dan 4 pencil box..sama kaler..
sekian..harap2 lepas ni semangat nak menjahit tu dtg
dgn jayanya...:)

17 Disember 2012

SALAM.... 
maaf lama tidak dapat kemaskinikan blog.

maaf pada yg bertanya ttg buku sulaman ini..
buku sulaman ni sudah terjual...





harga asal beli :

JAHIT SULAM 1 : RM 46
rm 36 sahaja

JAHIT SULAM 2 : RM 42
rm 32 sahaja


-SOLD-