20 Jun 2009

Doyan a.k.a Durian



kalo di Perak doyan...hehehe.sedap weh..ni durian udang merah dari muor kata amoy jual durian ni..rm25.haku sorang jer tibai 2 biji.ermm minggu ni sajer dah berapa kali aku mkan doyan.Yang pelik suami haku buat x tau jer.mcm x dak perasaan terhadap raja buah ni.

Teringat waktu dikampung...haku...akak haku yg sulung n abah adalah antooo doyan 3 bersaudara.hahahhaha...kene makan berkawan baru rasa nikmatnyer.makan sensorang ok tp sunyi.x rancak la.

Masa beli doyan ni ada satu insiden berlaku.Ada 1 couple pompuan cina n lelaki india.
Awek dia si cina pompuan ni leh nak masuk kete haku waktu nak balik.Padahal kete dia depan kete haku..haahaahhaha..gelak beso ler aku n suami aku.Bayangkan kalo dia masuk n terus duduk sebelah suami aku...

lain kali tgk la bebetul dulu...

1 ulasan:

  1. wakakakakaka

    leh lak gitu... sama kah kereta nye??
    adoi la amoi tu...
    noneng kot..lps mkn dian byk sgt....

    BalasPadam