19 Ogos 2011

pertengahan Ramadhan yg sayuuuuu.....



(kenangan basikal arwah mak..daun kunyit tanaman mak..dan daun pandan yg sekarang ku taburi di puasa dia setiap kali dpat balik menziarahi)


syukur....ramadhan kali haku masih bernyawa....
pertengahan ramadhan ni baru haku ada kekuatan nak 
update blog..sbb sebolehnya x mau bersedey sgt. dgn 
ketiadaan arwah mak n adik......tp nak buat mcmana...mesti la teringatkan...

nak2 plak radio2 dah siarkan lagu2 raya..
dulu kat opis mesti tertunggu2 lagu raya..kali ni rasa mcm
nak tutup n x mau dgr.....sayuuuuuuuu....

begitu juga time 'mother's day'
1 pun aku x buat entri pasal mother's day..tv pun aku x mau tgk
iyer lah..mesti ada iklan sempena mother's day...

agaknya ni lah rasa org yg dah x dak ibu n ayah dulukan
tatkala aku masih ada mereka...
pada korang yg masih ada ibu n ayah...
selalulah jenguk n berbual....








Tiada ulasan:

Catat Ulasan