14 Mei 2014

Tali beg..nylon

hai
semalam cuti hari wesak..
dpt la keluar mencari bahan2 yg dah kehabisan
dalam bilik jahit ajaib aku tu..ajaib sangattttt!

ni baru dpt beli tali beg 'nylon'
betui ker tidok ntah material dia nylon..
belasah jer..baru dpt beli 1 roll terus..
lega lah lepas ni x yah nak pening pala kerja tergendala sebab kehabisan
stok tali ni..

kepada yg tertunggu2 beg diaorg siap tu
sabo yer..stok tali dah ada..

pada yg nak order beg tu masih boleh sebenarnya cuma
x boleh la order hari ni..2 hari lagi dah siap..sebab order masih penuh..

mana yg mintak nombor telepon tu gunakan lah sebaiknya yer..
jgn lah watapps kul 2 -3 pagi..x jawap kalu kamoo msg bertalu2...maaf yer..
pagi pon boleh watapp cuma saya dari pukul 8.30 am to 6.00pm kerja pejabat..
adakala boleh reply cepat adakala...tggu lapang baru leh jawap...maaf yer semua..bukan tak nak jawap
tapi lambat sikit...
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan