18 Februari 2015

Tahun 2015..

Assalammualaikum semua.. 

dah masuk pertengahan bulan ke 2 untuk tahun 2015
baru lah dapat sedikit masa untuk mengemaskini blog.

kerja-kerja menjahit ni tidak lah sesibuk mana pun.
cuma masih tak dapat rentak nak susun masa..hehehhe
rasa terkejar-kejar..

ok lah...jom kita tgk hasil menjahit yang telah lalu
bukan nak riak plak...cuma kot2 ada yg nak tempah hehhe..

 tadaaaa....sarung tilam @ cadar tilam 'baby'
amik tempahan jahit sarung jer ni..itu pun nak pecah
pala nak pikir tempat nak beli kain yg comel-comel mcm ni..
hehehhe...tp yg lebihnya tukang jahit yg 'meroyan' bila sampai kedai
kain....rasa nak keje kedai kain tu jer..hahahha

ini tilam budak sepet ni punya..bukan ahmad albab yg punyaaaaa...
hehhehe

seterusnya...
mcm biasa jahit 'plain tote bag'
agak memberangsangkan jugak lah tempahan beg2
mcm ni...


semuanya.....disudahi dgn ALHAMDULILLAH.....
walaupun nampak kecil-kecilan tp setiap bulan
INS SHA ALLAH ada tempahan...


ini dari jenis belacu...



yang ini dari kain 'cotton canvas'

ok lah...ada yang berminat boleh msg @email saya...
harga masih harga lama...

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan