14 Januari 2010

Langsir

baru nak panaskan cheq putih haku ni...dia dah meragam balik...baru jer amik dr service dkt LSN 6hb aritu....
sempat la jahit langsir yg dah lama tertunggak ni..kain ni lebih masa buat langsir haku kawen dulu...OMG !..dah 5 thn na...hehehhe...tp baru2 ni jer terjumpa balik kat umah mak haku..dr tsimpan tu haku mintak kat mak bawak balik sini...baru x baru la...makan tahun jugak la...hadoyaiii...

yer ar...dulu sibuk keje mana ada masa nak pegang cheq putih ni....dah lenggang cik timah ni la haku baru nak bjinak2 balik mjahit ni....apa pun dpt gak jahit langsir ni...jahit lurus jer..pala langsir pun x dak.....
pengikatnyer haku belasah kusyen kecik yg haku sulam reben tempohari...hokey jugak erk...mlm ni haku rajin bukan sbb hapa...sbb sensorg kat umah..inche suami kene keje mlm ni...
dr x tido tunggu dia balik baik haku mjahit...tp tu la..cheq putih meragam lak...hari tu benang bawah...hari ini benang atas lak...arrrrggghhhh.....

4 ulasan:

  1. x pe bln 3 nanti da dpt mesin baru

    BalasPadam
  2. salam...tu yg x sabar tu...

    BalasPadam
  3. salam perkenalan anna,
    cantik pengikat langsir tu tu ;).

    BalasPadam
  4. cik putih ni ke yg kata nk tolak kt sy tu??
    heheheheh bilo la acik nk menjait lak ni

    BalasPadam