5 Mac 2010

Jumaat lepas...

minggu lepas...2 hr sblom jumaat...my hb dah bg hint kt facebook..mcm nak g b'cuti
haku adalah c isteri yg x penah mnolak..hehhehhe..)
bila pagi jumaat tu haku tgk dia cool jer...
dia cuma ajak tgk gaji dia dulu...
lepas tu dia mintak baju nak g semayang jumaat
balik semayang jumaat...dia kata siap la...
nak ikut dak..jalan2 cr makan...
haku pun siap mana perlu...gaya mcm nak cuti lama jer...
rupa2nyer jalan2 cari makan kat umah mak mertua dia..a.k.a mak haku la....
huiiiii....sonyum sampai ke telinga la haku...
lama dah x balik kg haku..rindu semua...
dia pun rindu gulai kari mak haku rupanyer
panas kat sitiawan tu lagi terik dr bukit jalil ni...
hadoyaiii...kalau bulan poser ni....mmg kene kuat iman...
mak haku siap perli lagi..'org kolumpor ni dah x tahan paneh kat kg sendri...'
hehehhehhe...
3 hr kat kg makan sedap sajer la...
sonok tgk my hb makan...
ptg2 biasa ler my hb mesti ajak lepak d lumut...
bg haku tempat ni biasa jer...iyer lah..my hometown
apa2 pun haku puas balik kg kali ni...sbb tgk mak haku ada sihat sikit
mak haku kata kalau anak2 balik abah haku makan nasi bertambah...
kalau x tu..penat bhidang jer..tu belom cucu2 dia balik...

1 ulasan:

  1. waaaaa sy taw ni kat ne... yg belah ni mmg redup kan.. klu sebelah satu lg..panas...

    ehh abam ajis dah ade fb la

    BalasPadam