27 Ogos 2010

Jaja & Din

novel ni dah lama haku cari
sbb masa blogwalking..(ntah x hinggat blog mana)
ada 2 3 blog yg haku singgah dok citer pasal novel ni
mengelupur haku nak simpan duit nak rembat novel ni
biasa haku cari novel kat jalan TAR jerk..
tanyer la akak pembantu kedai tuh..

a : akak buku jaja n din ada tak
k : owhh..jaja n din..mmg ramai yg cari buku ni..
best cerita ni..nasib adik baik tinggal 1 jer lg..
a : amboi..yer ker...ada less tak kak..
(lantak lah dia nk kata apa aku nk less jugak)
citer ni kisah c jaja yg suruh mak ayah dia meminang 1 ustaz nih nak buat
jadi husband...gila best..penghujung citer ni sebiji mcm citer
melayu yg hot kat TV3 tuh..NUR KASIH..
dlm novel nih jugak banyak d selitkan kisah para rasul,..
isteri2 nabi..
sbb setiap kali din nak tidor dia akan citerkan kisah2 tersebut
buat jaja..so sweet...
rasa2 novel ni mcm citer betul2 terjadi jerk..
kalau nk tahu selanjutnyer beli ler...
nampak cover luar mcm novel remajakan..
tp isinyer mantop...hehehhe

p/s : abaikan ajer c oyen tuh..haku nak amik pic novel tuh..dia sibuk nak interprem

Tiada ulasan:

Catat Ulasan