CafeMom Tickers
Daisypath Anniversary tickers

31 Mac 2011

Wanita ISLAM wajib baca!!!!

ha...ni bukan nak tunjuk aku nak buat hobi baru..men"doodles" plak..
idak...yg aku gigih lukih ni nak gambarkan seseorg aku jumpa pagi tadi
masa nak naik tren kat kl sentral..aku nak tepek pic yg ori x tergamak..
yer lah aib org kan..

yang aku nak tunjuk sebenarnya cara dia berpakaian ,,,
atas dah okeh..tp nampak betis plak..mmg pelik la..kalau dia preggy 
boleh terima gak kot2 sbb perut buncit kain dia jadi tergantung..
ni tidak mmg sengaja pakai...huhhh..hamba allah tu masa pakai 
x tgk cermin ker...aku perasan ramai yg tgk geleng kepala dah..

so utk ada kene mengena dgn tajuk entri haku pagi ni sila baca kat blog bawah ni
sila ramai2 tekan bawah ni

@
kalau x bleh tekan korang google sendiri add. ni


baca habis2 n pikirkan...kalau boleh sebarkan..benda baik apa salahnya kennn
boleh LIKE kat FB jugak...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan