18 Mei 2011

Teady Bears 6


 hehehhe....hari minggu yg happy
happy sgt sampai terbuat 6 ekor bears ni

 memula beli kain ni rasa mcm
x best jer nak buat bears sbb kosong sgt kot
tp bila dah siap hurmmmm
ok la jugak....
 ni utk cik Nusya
 ni utk cik amyleen
2 utk bos kecik kat opis haku ni..
yg kaler hitam bintik merah tu utk cik puan stoberi
harap mereka berpuas hati
berminat boleh email saya.........


3 ulasan:

  1. hik hik..saya punya ada di situ. tak sabar nak tgk.
    nati nak promo kat bebudak opis ni :)

    BalasPadam
  2. eehhh... cik puan stoberi pon beli tedi bear.. woww wiiii...

    akak... gune kain velboa eh? pasni lebih byk la button nih.. ...

    BalasPadam
  3. hye>....

    cik puan stoberi nanti komen yer kalau dah dpt..

    cikbedah bedu: x lah pakai kain cotton flannel jer..velboa mcm nak cuba tp x cukup budget lagi..mahal seh..

    BalasPadam