31 Disember 2011

Anniversary Ke-7....cepatnya masa berlalu...

(pic: google)




subhanallah....bertambah setahun lagi usia perkahwinan haku
dgn en.suami....
alhamdulillah...... juga sepanjang 7 tahun ni
segala dugaan dpt d tempuhi bersama....
ALLAHUAKHBAR.......kami masih bersama hingga kini...


tahun ni ada rezeki lebih n masa yg terluang dgn izin-NYA
kami berdua tersengaja naik Cameron Highland..
wakakaka...mmg x rancang..sengaja apply cuti lebih
ingat nak lepak kg sahaja...
x sangka..en.suami betul2 nak pergi..
dua2 x dak pengalaman nak kesana selain
pengalaman 20 tahun lebih dulu..itu pun naik bas rombongan
sekolah..hahhhah
sampaikan kakak2 haku naik risau ngan kami 
berdua...kejap2 call..kejap2 sms..dah sampai ker belom..
kami bertolak naik ikut tapah..makan masa 2jam jugak dari pekan tapah..
punya la x dak pengalamn...sepatotnya naik ikut simpang pulai...ipoh.

ngeri jugak la ikut laluan tapah tu..
ni la akibatnya perjalanan x d rancang...
sila jgn tiru kami erk..bahaya utk diri n keluarga sendiri jerk..hehheh

time pegi adalah musim hujan so mmg sojuk la...
tp bak kata org lain mmg dah x sejuk mana dah atas ni

rasa mcm x puas jer kesana...ingt nak ulang lagi..
boleh ker en.suami..?


punya la jakun kat atas tu..pic adalah lupa nak snap bayk2,,
yg hado ni pun adalah utk tontonan
berdua sajer...
apa pun terima kasih buat en.suami.
d harap rezeki kita bertambah lagi tahun ni dgn izin-NYA..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan