29 Ogos 2009

H A P P Y...i think so..

nak kata seronok..mmg syok...nak kata mimpi mmg selalu termimpi2 nak dapatkan mesin jahit ni..naik pelik pun hada..ingtkan x dak harapan nak dapat green light dr suami.Jenuh nak susun ayat nak yakin kan suami...sekali cakap buat kira2 terus jerk dia bg green light..selalu dia akan bagi lampu kuning dulu tuk beberapa hari..hahahhahhaa...i like..
bila dah dpt green light hati berbagi plak nak yg mana...yg 2049 ni ker...bernina 82e...huiiiii........aku ada dah sebiji tp bukan jenama apa pun..beli pun kat carre4..adalah dlm rm250...tp lompatan yg dia kasi kat haku mak aiiii...bedansa..bunyi pun mcm scoot haku jer..

yg nyata bak kata c suami...nak jahit apa yang sampai nak mesin rm2k tu..hehehhe.x kesah la nak soal hapa jgn cancell dah la..
so sesiapa yg berminat boleh ker blog akak ruzila kasim..masih ada kosong..http://coretanseni.blogspot.com/

Tiada ulasan:

Catat Ulasan