16 November 2009

Bling-bling 2...

akhirnyer semua dah settle tuk mmber perkeso rawang....mmber atas mmber..harap sumer puas hati..
bunga ni haku baru belajar buat..nota haku beli pd kak arry4464...sifu manik jugak ni...
harga 1 jenis bunga rm 15.00 jer..boleh mintak nak belajar yg mana..

yg ni haku dah x tahu nak buat design haper sbb dia batik..lepas tu dia punyer lentuk liuk sgt bajunyer..silap2 banyk kali cucuk jarum kain nyer pecah..
tang kolar haku tpaksa bubuh kain gam d belakang..tgn tu haku malas nk letak sbb sikit jer jahit..
lepas ni ada customer yg nak jahit manik sekali buat gelang kristal nak padan kan dgn baju..hadoyaiii.....

2 ulasan:

  1. salam anna,makin murah rezeki sekarang...kalau dekat nak jg belajar jahit manik...

    BalasPadam