25 Februari 2010

Mooooodyyyyyy....:(

cuaca idak ler sepanas smlm
tp hati haku hari ini adalah...
PANAS
Emo-Corner.com - The place for emo guys and emo girls, emo hair, and emo music
semlm haku terima call dr pos m'sia
tanyer adakah haku yg bernama
TUNTEJA...heheheh...malu dowh...
mmg haku sepatutnyer terima 1 parcel
mmg haku akan kasi add umah mertua haku..sbb sana sentiasa ada org kat umah
sekali bila alamat betul..tp nama tunteja
huh..apa lagi FIL haku pun x ngaku la
parcel tu spatutnyer d terima...so arini dah janji ngan budak kaunter pos
tu nak g amik sendri...pegi la haku n my hb ke sana...
sampai jer yg tmpt nak amik tu kata..parcel haku dah kuar..hantu tul nama dah janji..so kena ler plak g tunggu d umah FIL...my hb mmg hangin dah..sbb ada benda lain nk
settle sblom dia masuk keje
bila dah sampai kat umah FIL..my FIL tu plak...
mmbebel kat sapa haku pun x tahu..sbb yg hada kat situ haku n bdk pos tu jer...
"apo lak namo tuntejo...abah x ambik la..x tahu lak namo ekau tuntejo.."
"yg abah tahu tuntejo tu kek melako yo..."
bilo lak smpai kg pandan ni haaa...bla bla bla...dia mmg kuat belebe...)
lepas tu dia buka lak citer BIL haku dah pakai kete baghu...
lagi la my hb hangin...sbbnyer hutang kat my hb x penah nak cuba bayar..tetiba pakai kete
baru...haku pun tumpang hangin....hehehe sbb duit haku pun dia penah hutang...
bukan se -rat...2 rats..tp puluhan ribu...
dulu janji nak bayar rm2 riban setahun...dah dekat 3 thn haku tunggu duit tu...
kekadang pasal hutang ni kita laki bini leh gaduh...bila kumpul reramai kat umah IL
macm nak lari2 jer dr kitaorg...geramnyer...
so mmg haku berangin jer hari ni...mcmana la cara nak mintak hutang tu balik...
kalau ikut x hormat kang haku sendri yg mintak...



3 ulasan:

  1. apo lak lotam namo tun teja...
    ahahhaahahha x leh blah...

    ape lg.. kasi tarik r keta tu...

    ko x nak bayar..?? kereta ko aku punye.. kire ko bayar sekali la utk aku nye utang ni...

    amacam??

    BalasPadam
  2. nak gak ckp cangitu..tp a.azz ko pun marah dlm jer...x kan akak ko nilak nak marah bagai....ahaksss..

    BalasPadam
  3. tunteja, pls update berat latest, nak announce tbl feb nih

    BalasPadam