4 September 2014

Kelas 32 Jam - 01:Kelas Kurung Moden

Assalammualaikum..

Alhamdulillah..dpt juga daftar kelas 32 jam
siapa yg nak tahu lebih lanjut ttg kelas ni boleh
klik sini..
 HOME MADE

cuti 3 hari aku gunakan sepenuhnya utk
hadir kelas Puan Zakiah ni..

Alhamdulillah...hari pertama tu (sabtu) sepatutnya
ada 4 org termasuk aku...tapi semua tak dapat hadir...

jadinya dpt lah aku amik tumpuan Puan Zakiah terhadap aku sorang jerk..hehehhe
sehari tu 10 pagi hingga 5 ptg aku dpt siapkan
baju kurung moden


bayangkan dari belajar amik ukuran..
buat pola..
gunting kain..
mcm2 tip/ teknik Puan Zakiah bagi

(alamak pipi aku....mcm kueh pau..hehehhe..lepas jer raya diet atkins hanyuttt.)

tadaaaa....siap baju 


hari ke-2 kelas setengah hari dapt siapkan pulak..



ok hari ke-3 baru nak mula buat dress plak..





p/s: wahai wanita2 semua... sehebat mana kerja makan gaji korang cuba2 lah belajar menjahit..untungnya
berbaloi-baloi..tambahan jika ada anak perempuan ramai lagi la berbaloi-baloi untungnya...        
 






Tiada ulasan:

Catat Ulasan