15 September 2014

Tempahan 01-Dress Empire Cut

wah-wah tajuk nak gah sesajer komer..
hehehe..

ni tempahan pertama utk dress empire cut..
tapi versi kanak-kanak jer lah..
nak mula buat pon gelabah jugak..yerlah 
'first time' katanya..harus gelabah..takot tak dapat
puaskan hati penempah..



beranikan diri jugak buat baru tahu pengalamankan..
siap jugak ..amik masa dalam 2 hari jer..
baju kanak-kanak lagi remeh buat dari dewasa
bagi aku lah..
aku jadi gelabah bukan sebab apa..
takot nak jahit zip sorok tu jer..
tp alhamdullilah lah..menjadi
.
.
.
.
.
..
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
ni lah tuan empunya baju...hehehhe
dua beradik yg comel..


sorang muka mama...sorang muka ayah...
ngam2 baju ni kat badan diorg berdua..
alhamdulillah mak diorg...a.k.a kawan baik aku dari 
kecik...puas hati katanya


betullah puas hati kot...sebab diorg nak tempah
princess cut pulak untuk diorg 3 beranak..
..
inshaallah2x...

jadi berbaloikan pergi belajar menjahit...






2 ulasan:

  1. sangat sweetnya bila si comey tu bergaya...superb ahhh...:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih hartini...warna kain tu pun nampak 'sweet'kan...

      Padam