17 September 2014

Kelas 32 jam - 04 : Dress Princess Cut

Assalammualaikum.. 

semalam kelas terakhir aku untuk 32jam ni..
berbaki 4jam lagi tu aku pulun belajar buat dress
'Princess Cut'....polanya sama macam buat
jubah A-cut...cuma tambah gigi boya tu...



alhamdulillah...sempat potong dan jahit sikit
masa dalam kelas semalam...
cuma sambung tangan dan buat leher kat rumah


walaupun tak siap nak jugak pakai kat patung tu..
hehehhe..sbb kat rumah nanti tak ada patung..

nak balik semalam..masa nak salam puan zakiah
rasa sebak sangat....poyo betul haku ni..
cepat tul nak keluar ayor mata ni..
hahahha..ntah rasa terhutang budi sangat dgn ilmu yg
dia turunkan..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
tadaaaaaaaaaa
perghh..perut ni makin tak boleh blah lah dia..
jenuh tahan nafas..hahahhha







 

2 ulasan:

  1. comey..comey..comey..ni guna kain satin ye?

    BalasPadam
    Balasan
    1. comel la sgttt..hehehe
      yer haritini..satin biasa...tp berat sedikit..

      Padam