17 September 2009

Ramadhan hampir melabuhkan tirai...






sayu hati bila dengar lagu raya..ntah kenapa dua tiga menjak ni dok teringat mak haku jer..naper erk...rindu yg amat sgt pada dia..mula la teringt memori raya waktu d kg..hehhe..ingat lagi minggu ke 2 poser haku balik berbuka kat kg..masa nak balik haku salam n ckp thn ni raya kl dulu yer..seperti biasa jawapan dia..mak x kisah mana ko nak beraya..janji ko laki bini x gaduh pasal nak balik mana beraya..huhuhhuu..tp jauh sudut hati dia..mesti nak bersama anak2kan..d pagi syawal..

mak selalu mcm tu..masa haku ckp nak kawen dulu pun dia tanyer..bakal mak mentua tu suka x kat ko..kalu suka jalannnnn...hehehehdia kalu boleh x mau tgk anak2 dia susah hati mahu pun d timpa susah..

haku bdoa sgt ramadhan thun depan haku sekeluarga dapat bersama lagi..walau haku tahu apa yg bakal berlaku adalah ketentuan ILAHI..mak rindu mak...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan