29 Disember 2009

Sulam Menyulam...

tadaaaa...baru kesempatan nak g amik kain yg menang give away aritu...sebenarnyer dah lama sampai tp sampai kat umah mentua....tgh dok pikiaq apa nak buat ngan kain2 ni..tuan yg buat giveaway ni siap pesan kalau dah buat apa2 ngan kain ni dia suh tunjuk..ermmmm..buntu....nak wat hapa..kainyer best giler..mesin jahit lak haku dah hantar kedai..

sementara mesin dah hantar ke kedai...haku terus buat sulam reben ni...ingat nak buat kusyen yg kecik2 ajer...sulam dah siap tp nak jahit mesin lak x do..ermmm buat jer dulu bebanyak. yg kain kaler coklat tu tempahan dr akak haku..kain tu lebihan haku jahit langsir dia...dia kata nak buat kusyen kecik2 nak gantung...haku buat mcm tu jer...harap dia suke..sbb kain dia dah banyak bunga takut sulam x naik lak kang....
ingat nak wat sulam kat kusyen kecik ni...tp dah jadi pin kusyen haku...hehehhe...ini cubaan p'tama....

2 ulasan:

  1. salam tunteja..rajinnya awak menyulam..i wish i can do the craft too..nice job!

    BalasPadam
  2. thanks...nak menjahit mesin mogok..jadi isi la dgn sulam..mmg leka kalau m'nyulam ni...cuba la

    BalasPadam