6 Julai 2009

AHAD 5 JULAI

Ahad....pagi siap2 nak g undangan org kawen.Ermm..lama x makan nasi kenduri.(padahal minggu lepas baru g makan..ahakkkk).Tu bersama2 anak buah..yg kejap2 cik ana tu apa..cik anna ni..cik anaaaaaaaa.........aku happy tetapi kenkadang hanginnnnnnnnn...ada gak soklan dr diaorg yg aku gelabah nak jawab..hahhahaha

ni perantin yg kitaorg pegi tgk...flat Jelatek,kl.serba merah.makanan sedap...mmg lapo pun.Cuaca agak redup..angin sepoi2 jer.Baru best nak makan.Kalo x asyik berpeluh.Tambah pakai baju kurung.Di tambah lg nak kawal budak2 ni..

Ni sorang anak buah pompuan dlm family haku.Aqilah Husna.6 lelaki dia terselit sorg pompuan..Kalo di belah suami haku pun sumer lelaki..so dia punyer tiunnnnn lain sket..Lepak sekejap jer kat umah kenduri tu.Terus balik ke umah haku..

ni xtiviti qilah kat umah haku..sebenarnyer dia bodek haku nak gelang baru buatan haku..Aku pembuat gelang swarovski sambilan...so aku malas nak buka box barg2 gelang haku..haku pujuk nak amik gambo gelang baru dia beli smlm masa kitaorg shooping kat mydin.
Pemalu sbenarnyer...Ratu Ayer Mata yer jugak dia ni...pantang silap sikit majuk jer..majuk jer x per...melalak pun yer jugk..pakej.'Cantik ker gelang qilah cik anna...'.budak skrg...

abg2 dia sibuk bodek suami haku main ps2...pulun..sbb x selalu drope kt umah haku..dlm kul 5 mcm tu diaorg balik bangi...lepas hantar diaorg kat kete haku n suami g tgk pameran kat dewan umah haku ni..
sebnarnyer ada Hari Interaksi Bersama Masyarakat kat umah aku...tp aku x semapt nak jenguk..sibuk ker temapt lain..mcm2 xtiviti ada sukan kanak2...dewasa...jual2..makan2...karaoke x oke...sumbang mambang...yg sedap tu best la..pameran motor kecik,kapcai n motor beso..kuasa beso la...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan