CafeMom Tickers
Daisypath Anniversary tickers

6 Julai 2009

SABTU 4 JULAI

mlm tadi sepupu haku yg belajo d ikm pandan balik umah haku..sbb asrama dia kosong sumer balik kg..dia malas nak balik kg..so dtg umah haku...so lepak jer.

pagi sabtu lepas siap2 sarapan sumer..akak aku call ajak g shoping,,haku on ajer..suami aku lak keje.so apa lagi..kita henjoy...ermmm aku x shoping apa pun akak aku n my sepupu yg shoping.Kitaorg g mydin usj..tau ajer lah bawak bebudak ni..tgh2 dok shoping dia kalut lapo la...bayor dulu apa yg dah amik..lepas tu g bagi diaorg makan...akak haku siap pesan tu lepas ni jgn nak 'berak' plak..hhhuhhhuhu..

lepas tu sambung balik shoping..sib baik bby yg baru 4bln ni x meragam...hokey jer dia...gambo pun x sempat nak snap..kalut tul ngan diorg...dekat kul 4 baru kuar dr mydin tu..terus balik bangi.Lepak umah akak..

ptg tu anak buah haku ajak main badminton..(gambo x dak..cik ana diaorg pancit) huhuhuhu..lama tul haku x senaman...penat do..padahal main ngan budak2 jer...bila agak teruk haku nak kejor bulu tangkis tu..diaorg bantai gelak kat haku...aku dah DEMOKKKKKK.....
dan bila mlm...kaki haku sakitttttttttt.

ni anak buah terbaru aku...x banyak ragam pun...cool jer...dok dlm kete pun cool..g shoping pun cool jer...senang nak jaga..ABD WAFI
mlm ingt nak kuar makan..tp ada sedara datg tumpang mandi sbb umah diaorg x dak air...leka sembang2 dah kul baper..hujan renyai lak..akak aku order Mc D jer..x jadi kuar..arrrgggh...Mc D...sekian kali nyer lagi diet aku hancussss...sok ada undangan kenduri lagi...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan