10 Julai 2009

Shoping Time...acernyer gila...

Tada.....hehehe..bahana nak poco-poco.Ayuh kita...(boleh ker haku ni)..Jenuh pujuk suami nak beli kasut sport ni..Tp mmg dah lama x dak kasut sport.Yang terakhir dulu pun dah kasi mmber.Tak mahal pun..tp ni tuk men badminton..belasah jer lah..yg tok jog tu sumer demok2 i x suke hokey...
lepas beli kasut jalan d Jalan TAR...eh eh...mega sale rupa nyer...ermm haku lak yg x keruan..ermmm...beli kain ela...sumer ada less 50%..yehaaaaaaa......tp naper tetiba i tuko design..suker yg abstrack plak...apa terjadi pada akuu...perubahan apa yg melanda?!!!!!

erm sambar lak blouse 3 helai...tp tuk akak haku...dia pun pelik apa yg haku pakai dia pun x kesah dia nak jugak.....cuma saiz dia kecik dr haku..kekadang org ingt haku akak dia...teruk nyer penampilan aku...apa pun aku puas jenjalan hari ni... erm nak jalan lagi sebelom poser......
kalo ikutkan suami haku dah x kasi shoping ni...tgh bulan ni g mengabihkan duit dia..sorryyy...

1 ulasan: