27 Julai 2009

Balik Kampung......22 julai

Lama rasanyer haku x balik kg...last balik 1 Mei tu ari...masa bujang dulu sebulan 2 kali haku mesti nak balik..bila dah kawen jarang2 haku balik..naper erk??...
haku balik sorang jer dgn izin..ada hal kat kg esok...balik pun naik bas..huhuu lama x balik naik bas...relax jugk sbb bas x penuh adalah dlm 10 org je...

sampai pun dah ptg....lama rasa x borak ngan mak haku...macam2 kitaorg borak,paling banyak pasal adik haku yg bongsu tu....degil selalu buat mak haku susah hati...sayu plak rasa hati haku...sejak kawen haku jarang sekali borak ngan mak mcm ni...

mlm tu abah belanja haku ngan mak makan kat kedai depan umah haku..kira sedara la jugak....biasa la..kat kampung mana ada org pompuan nak makan kat kedai kopi...kat pekan ada la..kalo kat kampung rasa janggal...apa lagi kecoh la...hahahaha...kg la katakan.

gambor kawen mak n abah
(bak kata akak haku..aku kawen pun x pakai gaun)

mlm tu haku tido ngan mak ......heheheh lama dah x tido ngan mak....teringat zaman lama...hehehehe..terasa tul masa berlalu....makin tua mak abah haku..x terbalas jasa mak abah haku.....alamak emo tul haku kalo tgk muka mak abah haku...bergenang ayor mata haku...ntah la...

ikutkan hati nak jer haku balik cari keje kat sana...dah boring dok kl ni...tp apa nak buat syurga di telapak kaki suami...penah gak tanyer suami boleh ker kalo saya keje kat kg abng kat kl...lama dia memikir...last2 dia tanyer haku balik na boleh ker...apa daaaa.....kelat jer muka dia..hhahahhaha..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan